Dlaczego implanty zębowe są najlepszym rozwiązaniem?

Najlepsze implanty zębowe

Szeroki, odsłaniający pełne, zdrowe uzębienie uśmiech sprawia, że czujemy się pewniej i swobodniej. Jednak, żeby uzyskać taki efekt, wielu z nas musi regularnie korzystać z usług dentysty. Współczesna stomatologia proponuje wiele rozwiązań, które pozwalają cieszyć się pełnym uzębieniem, ale najlepszą metodą odbudowy uzębienia okazują się implanty zębowe.

Implanty zębowe proponowane są osobom, które nie posiadają jednego albo kilku zębów, a także całego uzębienia. Ich wszczepienie jest możliwe nawet jeśli ząb albo zęby utraciliśmy wiele lat temu, a tkanka kostna już zaniknęła.

Korzyści z implantów dla jamy ustnej

Przedstawiamy fakty na temat implantów zębowych, które pokazują, że są one najkorzystniejszą metodą odbudowy uzębienia:
Wszczepienie implantów odbywa się bez konieczności naruszania sąsiadujących, zdrowych zębów.
Założenie implantów powoduje, że niezwykle cenna dla naszego uzębienia tkanka kostna przestaje zanikać.
Zębom-implantom nie grozi próchnica – nie naruszają ich kwasy produkowane przez znajdujące się jamie ustnej bakterie.

Implanty zębowe – korzyści praktyczne

Powyżej przedstawiliśmy argumenty za tym, że implanty zębowe to rozwiązanie zdrowe i korzystne dla naszego uzębienia. A w jaki sposób implanty zębowe sprawdzają się w praktyce w życiu codziennym?
Implanty zębowe nie naruszają wyglądu twarzy – po ich założeniu twarz zachowuje naturalny, zdrowy wygląd.
Po wszczepieniu implantów nie odczujemy różnicy między nowym zębem a zębami naturalnymi, co zapewnia komfort w czasie jedzenia czy rozmowy.
Zęby-implanty wszczepiamy raz i nie musimy się o nie martwić do końca życia.
Nie wymagają stosowania dodatkowych czynności, jak na przykład nanoszenie klejów do protez, co pozwala zaoszczędzić czas.